30 deccember ♥

Hej sötnosar!
Har fixat ordning datan nu, den funkar jätte bra. Är as nööjd.
Nu springer jag runt här hemma med hög musik på och fixar massa grejer och packar.
Imorrgon ska vi åka bort, vi ska förrst till ett ställe i småland och fira nyår med några kompisar.
Sen så ska vi åka till danmark och shoppa loss haha! och sen så åker vi tillbaka till sverige till skåne och hälsar på våra små hästar! vi ska vara borta i typ 5 dagar. Ska bli ganska skönt. Men vet dock inte hur det kommer bli med bloggningen.. tror inte att jag kommer ha möjlighet att blogga lika mycket. Men vi får väl se.
Nu ska jag hoppa in i dischen och sen fixa mina naglar. Ha en bra kväll. Hörs snart. Pussss!










osminkad bildbomb med nya webcamen;)


Fanny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0