Dag 18- något jag aldrig kommer att glömma

Jag vet att jag har varit väldigt dålig på att följa den här listan, men jag ska försöka bättra mig.

Ja, det finns väldigt mycket saker som jag aldrig kommer att glömma.
Men det finns vissa speciella saker som jag verkligen kan lova att jag aldrig kommer att glömma-
För att dom sakerna har satt så stora spår i mitt liv. En av dom sakerna var min första riktiga kärlek.
Jag vet att jag aldrig kommer att glömma det för att de bettyde så jävla mycket för mig.
Och jag kan erkänna att jag hade det så jävla bra undre den perioden, jag var riktigt lycklig då.
Jag tror faktiskt att jag var lyckligare än vad jag någonsin varit förut, eller det vet jag att jag var.
Men något som nästan betyder ännu mer för mig är alla mina vänner som stöttade mig så otroligt mycket efter den perioden i mitt liv, eller dom stöttar mig fortfarande. Jag skulle bara vilja tacka er för det.
Ett stort tack till mina underbara vänner. Jag älskar er! Men också ett tack till dig som fick mig att må sådär bra <3










Där får ni lite bilder mina fina och helt underbara vänner.

Fanny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0