♥ Dag 20 – Den här månaden

Ja, asså jag vet inte riktigt vad jag ska skriva på den här punkten..

Det är deccember månad, egentligen så brukar jag gilla deccember väldigt mycket.
Det brukar ju vara så mysigt innan jul med allt julstök och såklart snön som brukar ligga som ett tjokt lager på marken vid den här tiden och sen så får man ju massor med julklappar på julafton sen så har man ju ldeigt från skolan i två veckor och sen såklart nyårsafton, det är så fint med alla fyrverkerierpå den kolavarta himmlen och ett nytt år börjar så man kan liksom glömma allt jobbigt som har hänt och börja om på nytt. Men i år känns bara allting fel. Det är absolu ingen snö ute, det är typ ingen julstämmning alls och julafton är om snart en vecka och nyårsafton. Ja, jag vet inte allt känns bara konstigt och fel. 


Fanny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0