♥ Dag 21 – Något/någon som förändrat mig

Någon som verkligen har förendrat och hjälpt mig mycket på den senaste tiden är min bästa vän Hanna. Hon har stöttat mig otroligt mycket. Vi har inte känt varandra länge alls, knappt två månader. Vi har redan blvit väldigt tajta och hon kan alltid få mig glad. Jag lovar jag kommmer aldrig tröttna på att vara med henne, har vi inte träffat varandra på typ två dagar känns det som att det har gått en evighet. När vi är med varandra blir det aldrig tyst, va kan prata med varnadra konstant i timmar haha. Hon har hjälpt mig otroligt mycket under en väldigt jobbig period som jag går igenom. Hon lyssnar alltid på vad jag har och säga och har alltid funnits där och hållt om mig när jag gråtit. Jag känner mig alltid trygg när jag är med henne och hon får mig att må bra. Jag vet ärligt talat inte vad jag hade gjort om jag inte lärt känna henne. Jag vet att jag alltid kan lita på henne. Hon har verkligen stöttat mig till 100% och hon är verkligen en helt undrebar person. Jag är så otroligt glad att jag har henne i mitt liv.

Hanna du ska veta att jag alltid kommer finnas här för dig. Jag kommer alltid att stötta och älska dig vad som än händer. Det vi har, kommer hålla föralltid. Min syster, min vän, min ängel. Tack för allt, du är värd mer än vad jag någonsin kan ge dig. Jag älskar dig.


beautifull!






Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0