♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta

Oj, det finns väldigt mycket som får mig att gråta. Jag gråter tillexempel alltid till filmer och sådant. Men sen så gråter jag såklart när jag går igenom jobbiga saker eller om det händer något sådant. Det finns väldigt många sådanna saker jag gråter av bara av att tänka på dem. Jag gråter också alltid när mina kompisar gåt igenom något jobbigt, hata att se dom må dåligt klarar inte av det. Jag gråter också ibland när jag lyssnar på vissa låtar, de behöver inte alls vara sorgliga låte eller så jag börja gråta ändå. En låt som alltid får mig att gråta är den här:

 
Jag vet inte alls varför jag gråter till den här låten, det har inget att göra med texten eller nåting. Den är bara så fin haha.

Fanny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0