Fjärde advent!

Heej!
Ligger i min säng och kollar lite på datan.
Är sjukt tröööööööööött, ska nog sova snart.
Idag så vaknade jag upp hemma hos Hanna vid typ halv elva, då la vi oss i soffan och kolla på one tree hill i några timmar haha. Asså jag måste verkligen tipsa alla om att kolla på den serien, den är galeet bra! Förrsta sessongerna är bäst. Sen så tog vi bussen hem till mig, för vi skulle baka massa julgodis. Fast vi misslyckdes ganska stort med det haha, så sen låg vi typ bara uppe på mitt rum och snackade resten av dan. Hanna åkte hem vi typ 6 och då gick jag ut och tränade. Sen så har jag bara varit hemma och myst med familjen resten av kvällen. Pusss

LOVE


Fanny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0