fjärde deccember tvåtusenelva

Tja snyggingar!

Har bytt om till myskläder nu och sitter och lyssnar på musik.
Jag ska plugga och skriva klart mina uppsatser till den här veckan.
Vi får se hur jag lyckas med det..
Imorrse så vaknade Hanna och jag vi typ 10.
Vi skyndade och klä på oss och fixa oss och så för jag skulle på konfirmationsträff vid kl elva.
Sen åkte hon hem och jag stressade till komfirmationen.
Kom hem därifrån vid typ tre. Sen dess har jag bara chillat, läst bloggar, ätit en macka och lyssnat på musik.
Men nu ska jag försöka plugga somsagt, har så jävla ont i huvudet bara.
Puss puss lovers ;)


Gammal bild, men oftfiten från idag iallafall. (innan jag bytte till myskläder haha)

Fanny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0