GODNATT ♥

Godnatt!
Skulle bara säga det ni innan jag går och lägger mig.
SKa upp tidigt så mååste sova nu.
Imorrgon är det sissta dagen på året 2011.
Vad säger ni? har det varit ett bra år?
För mig har det varit ett helt okej år, fast inte direkt det bästa i mitt liv om man säger så.
Jag har haft med och motgångar, men det verkar ju som att jag ha klarat mig bra hitills iallafall.
Jag vet att det är lite fånigt men jag brukar alltid bestämma nyårslöften, det är säkert nån av er som också gör det? Iår har jag inte bestämmt mig vad det ska vara, men jag ska försöka se till att det här blir det bästa året någonsin. Jag vill bli riktigt lycklig och bara få känna mig glad! det är nog det jag vill uppnå alldra mest år 2012. Sen hur det ska gå till får jag nog klura lite på.
Sen så får vi ju hoppas att horden inte går under också haha..
Men vi ses.
Puss på er, och sovgott!

Två personer som jag vet kommer betyda riktigt mycket för mig under år 2012 och som gar betytt riktigt mycket för mig under år 2011. Jag älskar er.

Fanny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0