Torsdag!

Hej hej allihopa :)
Sitter hät hemma hos Hanna, och pluggar.
Ja, nu tänker ni säkert att vi sitter med skolböckerna uppslagna och snackar om helt andra saker. Men det är faktiskt sant, vi pluggar på riktigt! Båda sitter helt fokuserade på sina skolarbetan, jag tror knappt på det själv haha.
Idag har jag varit i skolan, haha ovanligt va? Nej men på morgonen så hade vi matta prov, det gick helt okej. Efter lunch så åkte vi till något gymnasium och kollade på en julshow. Den var as skumt, dom stod typ och skrek i massa random låtar på scenen, och sen så kastade en avatar ett hårigt hårband på mig hahahaha, okej ingen av er förstod det dår men det var iallafall väldigt skumt. Nu ska jag sluta tråka ut er med inlägg om skolan så hejdå!
See you later ;)
Världens underbaraste, jag älskar dig.
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0