Förlåt!

Hej alla fina!

Förlåt för sån låg uppdatering idag, har verkligen haft fullt upp. Sa igår att jag skulle försöka blogga på morgonen, men som ni har märkt så hann jag inte det. Satt och panikpluggade inför No-provet istället. Provet gick sådär.. hoppas på ett E iallafall. 

Men jag kan berätta lite om min väldigt intressanta dag (märk ironin) 
I skolan idag så fick vi typ lyssn apå nån föreläsning om allt som händer idag på internet. Kanske låter jättetråkigt, men den var faktiskt riktigt bra! Efter skolan så var jag med malin, vi åkte hem till mig och bara chillade. Sen så åkte jag på fotbollsträning, direktet efter träningen så hade vi avslutning för den här fotbollssässongen. Vi delade typ ut priser, åt mat och umgicks med vårat grymma lag, haha ;)

Kärlek. Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0