godmorgon ♥

Godmorgon sötnosar!
Hanna och jag vaknde nyss. Vi vet inte vad vi ska göra idag.. förutom  att slagga hos mig kväll. Men vi får väll se.
Igår så kom Hanna till min skola typ när vi slutade, sen tog vi bussen hem till mig. Jag fixade massa grejer och typ städade hela huset, duktig! Men sen så åkte vi och mötte upp Malin i centrum, och sen åt vi tre middag på Kaktusen. Dom hade typ världens godaste kycklingsallad, haha. Efter det så mötte vi upp Andreas, Danne, Alex, och Anton hemma hos anton. Vi var typ där hela kvällen och satt och lyssna på musik och så. Hanna och jag drog hem vid typ tolv. Sen kollade vi på film och slaggade här hos Hanna. Men vi hörs väll senare. Puss
Fanny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0