Trettonde september tvåtusenelva

Heej alla fina!

Jag ska starx gå och lägga mig. Idag så har jag mest bara varit hemma. Jag vaknade typ vid 12. SEn så åt jag frukost och fixade lite saker. Sen kom Hanna hem till mig och vi satt typ och snacka, lyssna på musik och baka kladdkaka. Super mysigt! Mår verkligen bra av att vara med henne! Sen vid typ halv sex drog hon hem, och sen om Emma hem till mig och vi gick ner till fotbollsträningen. När jag kom hem igen så firade vi farsdag och åt kladdkaka, nomnom. Sen så har jag typ suttit och laddad ner massa musik hela kvällen. Ja det är typ vad jag har gjort idag.. jätte intressant fast nää. Jag känner att min blogg börjar bli ganska tråkigt.. ni får ge mig lite tips om vad ni vill jag ska blogga om? :)

Godnatt. Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0