Förlåt..

Hej sötnosar!

Förlåt för en så dålig uppadatering under helgen. Men jag har haft fult upp.
I söndags var jag som sagt på true talent med mina sötnosar. Vi hade det superkul!
Malin kom till mig vid typ 3, sen så fixade jag mig sen drog vi in till centrum där vi mötte upp Jennifer, Nicole och Nicole. Sen så käkade vi middag tillsamans hörnet. Sen tog vi bussen in till studion där det spelas in. Det var grymt kul att kolla på det, vi skrek typ mest i hela publiken haha!  Men det var iaf supermysigt. Ni får bilder på det sen.

Men idag så har Jag bara varit med Malin och så. Hon slaggade ju hos mig igår. Vi vaknade vid typ 12 och sen så åt vi typ frukost och bara chillade. Vid typ tre så drog vi hen till anton och så.. sen följde han med oss till Nacka forum haha. Jag fick med mig lite grejor hem, en stickad kofta från gina och ett par örhängen. 
Här får ni lite bilder från idag:

'
Malin och Anton, sötnosar!


Anton langar bitchblicken, haha!



Kärlek. Fanny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0