Planering..

Heej!

Jag tänkte berätta lite om mina paner för helgen och det kommande dagarna.

Lördag: Imorrgon så ska jag åka till götdeborg med mitt fotbollslag. Vi ska kolla på dam-fotboll och så. Det ska verkligen bli jätte kul! Bussarna går härifrån kl halv 07:30 och vi kommer hem kl 02:00. Så därför kommer det inte bli nårgot bloggande imorrn, men jag ska försöka fixa lite tidsinställda.

Söndag: På söndag så ska jag träffa mina brudar Malin, Jennifer, Nicole och Nicole. Vi ska träffas och luncha nånstans. Sedan på kvällen så ska vi iväg och kolla på "true talent". Sen så slaggar malin här. Kult :)

Måndag: På måndag så ska jag nog bara umgår med min underbara Malin. Har inte bestämmt vad vi ska göra ännu. Men man har garanterat alltid kul med henne.

Men jag ska snart gå och lägga mig, ska upp jättetidigt så det här blir nog det sissta inlägget för idag. Kommer några tidsinställda imorrgon. Bloggar som vanligt igen på söndag. Godnatt.


Puss Puss. Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0