2 april

Emelie här!
Idag har jag faktiskt varit väldigt duktig!
Idag har jag:

fixat praoplats med carro
skolkat m johanna o jennifer, men de var okej för de var på retardedläraretyskan!(om mamma ser det här så skojar jag bara :))
pluggat wiiihoo..
köpt godis och betalat det utan att behöva tigga pengar
åkt buss
kommit tio minuter försent och då helt plötsligt får man riktiga jävla utskällnings-sms från brudarna.. ni klarar er inte ens tio minuter utan mig lixom?
saknat alla som är borta från skolan nu! nämner ingen för kommer säkert glömma nån..
Men fanny de är ju din blogg o då kan jag ju alltid fjäska lite oh säga att idag har JAG SAKNAT DIG BABE!
varit jävligt random
varit smart
TACK O HEJ O PUSS!


Kommentarer
Postat av: M - O - O - N - S

dropin!

moons.blogg.se

2012-04-03 @ 14:41:04
URL: http://moons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0