2/4-2012♥

känner att det finns fler som bloggar på denhär bloggen så det är kanske lite rörigt. hur som helst. idag är det den 2 april 2012, och det betyder att det var 2 månader sen, sen ja, vi hoppar över den delen av mitt liv.
idag så var jag iallafall i skolan, sprang där ifrån så fort jag kunde, drog hem till felix och spelade mobilspel, försökte hitta en lagom cool bild att lägga upp på instagram, hm skoj. nu ska jag plugga på min engelska som dessvärre ligger i skåpet i skolan. imorgon slipper ni mig för då kommer fanny hem, och hennes liv är ganska mycket mer intressant än mitt.
tjarå/ hanna♥

tänk att det finns en bild här, för jag orkar inte lägga över den till datan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0