28/4-2012♥

Gårdagen spenderades till största del med min älskling Nicole!
Jag var som vanligt i skolan under dan, på lunchen så tog jag, Nicole och Anton en promenad hem till mig och åt lunch. Efter skolan gick vi också ner till bryggan och myste i solen, sommarväder typ!! Senare så tog jag och nicole bussen hem till henne, hämtade lite saker, och åkte vidare hem till mig. När vi kommit hit gick vi ner till torget och tog en fika på Claras och pratade om allt mellan himmel och jord. Sen gick vi till Coop och köpte med oss lite mys till , sen gick vi hem igen. Vi åt också en god middag med min famlij, var ute ch åkte moppe, tjockade oss framför Ghostwhisperboxen, snackade och bara umgicks. Det var iallfall supermysigt, älskar dig bestis!
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description

Fanny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0