Helgens planer!♥

Tämte berätta lite för er om mina palner för helgen!
Fredag: Då har jag första matchen för sässongen, och det kommer bli grymt, är så jävla taggad! Sen efter det så ska jag slagga med min saknade Hanna, vi har sååå mycket att snacka om så det kommer att bli supermys!
Lördag: Då är det tjejkväll med alla mina brudar hemma hos nora!  Så då ska jag träffa upp Johanna tidigare på dan, sen så ska vi åka iväg och handla MASSOR med mat och sånt, sen så ska vi lage mat och baka och fixa en stor suprisemiddag till alla våra fina tjejer, sen drar vi hem till nora och dansar och äter och flummar eller vad vi nu ska göra. Så det kommer bli bäääääst!
Söndag: Ja, jag antar att jag kommer vara ganska körd på söndagen efterso, jag antagligen inte kommer sov nånting på lördagen eftrso jag ska vara med mina brudar då. Men jag kanske ska iväg och kolla på en kompis innebandymatch, men jag tror aldrig jag kommer orka det för den börjar typ ett och då kommer jag ligga död i sängen så antar inte det. Annars ska jag nog fixa lite med moppen då.
Så ja det är mina planer för helgen!
Tummen upp för det!

Fanny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0