Tillbaka!♥

Hejhej!
Som ni kanske har märkt så har jag haft en liten paus från bloggen ett par dagar. Men nu är jag tillbaka som vanlig igen! Här får ni lite bilder på vad jag har gjort dom senaste dagarna...
I torsdags efter min och Rebeccas träning så åkte vi hem och hade myskväll med massa gott att äta och One tree hill såklart!
Sen i fredags så gick vi upp någorlunda tidigt och fixade oss och tog bussen in till stan.
Där lunchade vi på tacobar,
Och kollade på The Hunger Games, som var helt sjukt bra! Rekomenderas verkligen!
Sen i lördags så vaknade jag upp hemma och insåg att det var snökaos ute och att vi inte hade någon el, täckning till telefonen eller internet. Så jag ni fattar att det inte gick att stanna hemma länge utan nåt av det.
Så jag fixade mig och åkte inte till centrum för att sedan åka vidare. Men där så träffade jag på Tilda och Lizette, så jag hängede med dom ett tag, sen kom Malin också dit! Sen tog jag bussen in till stan med Malin och Tilda. Där skulle jag träffa upp Rebbe och dom skulle vidare.
När jag hade mött upp Rebbe så gick vi till Wayne´s och stte oss och fikade och hade girltalk i ett par timmar.
Sen tog vi pendeln hem till Rebbe, på vägen köpte vi med oss lite mat och träffade på Ben&Jerry.. våra nya pojkänner..
Hemma hos rebbe så la vi oss i sängen, åt mat och glass, kollade på oth och jag tog massa knasiga egopics med telefonen..
Jag slaggde också hos Rebbe och imorse så åkte vi iväg och spelade match. Vi vann med 6-0, så det var gryyymt. Annars har jag inte gjort något speciellt idag. Har nyss ätit en god sallad till middag som pappa köpte med sig hem till mig. Vi hörs sen. Puss!
Fanny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0