Valborg!

Hej sötnosar!
För er som har missat det så är det ju valborg idag! Har haft ganska fullt upp så har inte kunnat blogga, men kan iallfall berätta vad jag har gjort. Slaggad ju somsagt hos hanna igår, så jag vaknade upp hos henne runt tio. Vi käkade frukost och sen la vi oss och solade i det underbara vädret. Sen kom pappa och hämtade mig, så drog jag hem och fixade mig. Sen så kom mina finaste Malin och Nicole hit! Senare så drog jag och Malin hem till Anton, där han Alex var. Så vi spenderade hela eftermiddagen där och chillade, stekte i solen, åt grillat osv. Sen runt sju så drog vi vidare ut. Vi träffade en massa folk nere vid en majbrasa. Vi var väl runt 30 pers, så vi umgicks med dom hela kvällen, flummade en hel del och så. Kom hem för ett tag sedan, och vi har haft gäster här hemma som precis har gått. Så nu ska jag krypa ner i sängen och sova. Bjuder på lite random bilder från dagen. Puss!
Flummiga brudar mitt i natten!
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0