14 februari♥

Hejhej mina fina!
Hur har eran dag varit? fått några fina kärleksbrev och ätit mycket gelehjärtan hahaha?
Själv har jag haft en ganska chill skoldag, vi hade typ vikarie halva dagen, och på sista lektionen var vi så tökiga så vi fick gå hem en halv timme tidigare, så det var nice! Nu sitter jag framför tv:n och kollar på The OC.
Jag ska snart en macka och sen ska jag fixa mina naglar.
Vid typ 6 så ska jag tagga till träningen, fysträning idag som vanligt
Men innan det så kanske jag ska åka och handla lita småsaker med mamma, om jag hinner.
Men vi får väl se. Vi hörs senare iallfall!
Puss
Jennifer sötnosen bjöd alla på gelehjärtan i skolan, hihi gullig va? Så därför bjuder jag på en fin bild på oss två!
Fanny♥

Kommentarer
Postat av: Princess

Vad bra.



Den går fin fint.

Önskar dock att den gick lite långsammare.



XOXO

2012-02-14 @ 16:22:49
URL: http://asianwannabe.blogg.se/
Postat av: mysan

de är OK :) själv då snygging?

2012-02-14 @ 17:08:39
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0