18/2-2012♥

Hejhej!
Förlåt för att jag inte uppdaterade igår, men det hände massa saker så jag orkade inte.
Efter skolan så var jag med Jennie ett tag, snackade lite och så.
Sen så tog jag bussen hem till Hanna, var där och åt middag.
Sen åkte vi hem till mig, kollade på oth och slaggade här.
Vi skulle ju ha varit med Malin också men så blev det inte.
Idag så vaknade jag och Hanna vid typ elva, vi har käkat frukost och snackat om en massa saker.
Nu åkte hon precis. Om typ två timmar så ska jag iväg på lagfotografering och sen ska jag spela match
Är astaggad, har inte spalt match ute på flera månader.
Fast en av mina barndomsvänner spelar i det andra laget så det kommer kännas lite skumt..
Efter matchen så hade jag tänkt sova hos hanna, sen så ka vi försöka lösa lite saker också.
Ni ska få en bildbomb från skolan igår också, våran klass hade typ "uteidrott" så har tagit lite roliga bilder.
Men vi hörs snart. Puss!
Gammal bild på mig och Hanna.
Fanny♥

Kommentarer
Postat av: Molly

Förlåt för sent svar! Har varit mycket med skolan nu och även fixat en ny design :)



sv: Tack så jättemkt! :D jag mär finfint :) sj?

2012-02-18 @ 13:22:36
URL: http://mollyspics.blogg.se/
Postat av: Ebba ♥

Superfin blogg!

allt bra med dej? :)

kram! ♥

2012-02-19 @ 11:13:56
URL: http://johannaebbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0