22/2-2012♥

Hejhej!
Hur mår ni? Själv mådde jag jättebra nyss, men jag vet inte vart det humöret tog vägen.
Kom hem för ett tag sedan, nu sitter jag framför tvn och kollar OC, har blivit lite fast i det programet känner jag..
Har lite smått panik just nu, min brorsa blev precis maksjuk och eftersom stt det är min störrsta fobi så har jag lite panik. Vill verkligen inte bli sjuk! Aja inte så intressant för er att veta kanske.
Senare ikväll så har jag träning, som vanligt alltså.
Har inget mer att säga just nu, å här får ni lite bilder från dagen.
Puss!
Jag älskar er mina fina vänner, tack för att ni alltid finns här!
Fanny♥

Kommentarer
Postat av: elin

Hejsan ! Tack så mycket du med ! Jag mår jätte bra!

Fin blogg ! :D

2012-02-22 @ 20:41:12
URL: http://soizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0