24/2-2012-sportlov!♥

Heej sötnosar!
Har varit en ganska skön dag i skolan idag. Förrst hade vi syslöjd. Sen hade vi hade ju simning också, och det var helt okej.Vi simmade bara i typ en halvtimme, sen duschade vi och sminkade oss.
Efter det så gick jag och Emelie, Carro, Nicole.LH, Nicole.B, Jennifer och Malin till donken.
Vi åt lunch där och satt och snackade och så. Jag åt en god sallad, haha jag vet sallad på donken men ska det var nyttigt så ska det ;) Sen tog vi bussen tillbaka till skolan. Där hade i b-språk och jag gjorde vi gjorde tyska provet som jag inte hade pluggat till, hoppas jag klarade det. Sen så slutatde vi typ vid 2.
Efter skolan gick jag och Emelie hem till mig, vi åt mellis och satt och snackade. Sen kollade vi lite på OC.. känner att jag har fått en liten chrush på de programet också hehe. När emelie hade gått så la jag mig och sov i nån timme, och nu håller jag på och packar. Senare ska jag ut och träna och sen ta en lång duscha!
Japp det är min fredag kväll det.  Imorgon så åker vi ju jättetidigt till fjällen.
Här får ni lite bilder från dagen. Puss!
Fanny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0