26/2-2012♥

Hejhej!
Jag vet att det har varit usel uppdatering dom senaste dagarna, men vi har haft fullt upp här i fjällen.
Vi kom upp hit igår vid klockan ett typ, stannade lite på vägen, åt frukost och jag handlade lite hudprodukter och sånt på nån liten affär. Sen så åkte vi och hyrde skidor och körde lite i backarna. På kvällen så var det äkta svennekväll med tacos och melodifestivalen haha. Danny var helt klart bäst och snyggast!
Idag så har vi åkt skidor i flera timmar. Sen så var jag och handla mat med mamma.
Nu så ligger jag i min säng, mår inte så bra.. känns nästan som att jag håller på att bli sjuk, men vi får hoppas att jag slipper det. Nu tror jag att jag ska ta en dusch, sen så ska jag äta kycklingsallad till middag med famlijen.
Här får ni lite bilder från dagen, ha en bra kväll!
PUSS!


Tummen upp!

Sunshine!

Min coola lillebror...

Glad tjej:)

Galeet fin utsikt upp på bergen!

Fanny♥


Kommentarer
Postat av: ♥ Frida ♥

Sv: Jag mår jättebra! Vad händer hos dig då? :)

2012-02-26 @ 19:22:40
URL: http://fridasanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0