3/2-2011♥

Hejsan allihopa!
vad gör alla ni en fedag som denna?
Själv ä det mysig tjejkväll med min underbara Hanna!
Efter skolan idag så åket jag till centrum och mötte upp Hanna.
Sedne åkte vi hem till henne där vi åt middag och lite sånt.
Sen åkte vi och hyrde två filmer, "I am number four" och "town".
Sen åkte vi vidare hem till mig.
Nu sitter vi framför tv:n och kollar på den först nämda filmen som är asbra.
Jag har en rolig nyhet till er också, det är att jag har hittat in kamera så nu kan ni äntligen få lite bättre bilder till bloggen! bra va?!
Aja ska frotsätta kolla på filmen nu, men vi hörs.
Pussssss
Jag älskar dig, du vet att jag ALLTID finns här för dig.
Fanny♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

In och checka min underhållande blogg. Anmäl dig även till Veckans blogg, då du (om du vinner) får ta del av alla mina 500 läsare PER DAG! Det går mycket snabbt och är enkelt..

http://swaxu.bloggplatsen.se/2012/01/29/...06633-veckans-blogg/



:D

2012-02-04 @ 02:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0