Dag 11 - Mitt drömbröllop

Jag antar att nästan alla tjejer har en liten fantasi om hur deras perfekta bröllop skulle se ut..
Jag vet faktiskt inte exakt hur jag vill att mitt "drömbröllop" ska vara,
Men antingen så ska det vara typ på en strand i Thailand, eller utomhus när det är vinter så det ligger ett tjockt lager med vit snö överallt, det skulle vara så fint, eller kanske typ på sommaren i sverige med massa fina blommor typ som i breaking dawn, eller i en stor kyrka med massor av vita liljor överallt. Haha ja, som ni ser så kan jag inte riktigt bestämma mig...
Men jag vill ha massor med gäster, bjuda typ alla jag känner. Sen så vill jag också att brudparet ska hålla fina tal till varandra framme vid altaret, som i alla ameriksanska filmer. Det är så gulligt!
Sen så vill jag att min fina vän Malin ska sjunga på bröllopet, om vi fortfarande känner varandra då.
Vilket jag hoppas att vi gör!
Sen så vill jag såklart ha en undrebart fin vit lång brudklänning!!
Men det viktigaste av allt är att det ska vara tillsammans med mannen jag älskar som jag vill leva resten av mitt liv med. 
På stranden?

Kommentarer
Postat av: ellen

sv: okej, dagen har varit bra :D din då?

2012-02-07 @ 18:45:54
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/
Postat av: ellen

sv: okej.. Nej, har inga speciella planer, ska ta det lugnt, vara i skolan åså :) själv?

2012-02-07 @ 21:23:00
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/
Postat av: Ella

tack så mycket! :) jag mår bara bra självdå? :)

haha shit vi har exakt likadant "drömbröllop"!

kram :)

2012-02-07 @ 21:31:25
URL: http://elladahlin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0