Dag 17 - Något/någon som förändrat mig

Jag tror inte jag kan välja någon specifik person som har förendrat mig.. utan det finns många presoner som har gjort det. Alla min vänner och familjemedlemmar påverkar och förendrar mig. Man utvecklas tillsammans med dom man umgås med, jag tror faktiskt att det är så för alla.
Sen så finns ddet ju vissa som har förändrat mig mer och vissa som har förändrart mig mindre, vissa som har förändrat mig posetivt och vissa som har förändrat mig negativt. Det är bara så det är.
Fanny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Hej haha hon på bilden är inte jag :D. Bilden är från weheartit.com. Har fb har bilder på mig där. Om du vill se så äre ba att fråga. Du har också en jättefin blogg.

2012-02-19 @ 21:56:26
Postat av: maria

sv: tack, detsamma! jag mår bara bra :) själv då?

2012-02-19 @ 23:17:30
URL: http://marialndbrg.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0