Förlåt!

Hejhej!
Förlåt för usel uppdatering under helgen, men det har hänt så myclet saker så har inte haft tid att tänka på bloggen, men kommer förbättras nu. Gårdagen var faktiskt ganska rolig, lite kaaaos kanske haha.
Hanna och jag vaknade upp hemma hos mig. Där vi spenderade typ hela dagen. Åt frukost, chillade, lyssnade på musik, snackade och tog det lung. Vid typ 4-5 började vi fixa oss.
Sen tog vi bussen och mötte upp Emelie och Anna. Vi åkte till farsta för att kolla på några killkompisars hockeymatch. I ishallen så träffade vi Elin och Myran.
Känner inte dom så bra, men det var kul ändå. Farsta vann matchen så det var nice! Sen så gick vi ut i typ 30- minusgrade för att åka hem. På bussen hem satt vi typ och asgarvade konstant, länge jag skrattat så mycket. Hanna och jag handlade också med oss lite mat och hyrde en film påvägen hem.
Sen så slaggade vi hemma hos mig. Idag så har vi också bara varit hemma och snackat om allt mellan himmel och jord. Nu gick Hanna precis och jag ska väl sätta igång med pluggandet -.-Två prov imorgon...
senare så ska jag ut och springa. Kommer väl typ dö eller något, det är isklallt och jag är fortfarande förkyld.
Men jag måste, har inte tränat på dagar. Så får värsta ångesten annars.
Aja nu vart det här eett alldeles för långt inlägg, så ska sluta skriva.
Bloggar senare när jag har något roligt att säga.
Puss!


Mina fina vänner. Älskar er tjejer!

Fanny♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg! :) Kolla in min så kanske vi kan följa varandra via bloglovin!

2012-02-05 @ 21:34:32
URL: http://lillskit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0