Hemma♥

Hejhej!
Kom hem från träningen för ett tag sedan. Har precis duschat.
Nu sitter jag och äter en god cesarsallad som mamma köpte med hem till mig.
Nu ska jag fixa naglarna, standard fransk manikyr. Sen så ska jag lägga mig i sängen och plugga!
Juste jag måste berätta för er att nästa vecka så kommer det inte bli så bra uppdatering.
För jag ska nämligen till fjällen, jag åker på lördag morgon och kommer vara där i en vecka.
Det kommer bli jättemysigt, bara komma bort från allt och så. Ska i och för sig bara dit med familjen, men flera av mina kompisar kommer vara där samtidigt så ska träffa dom, tillexempel Ebba som jag inte har träffat på evigheter så det ska bli grymt kul !Vet inte hur mycket jag kommer blogga, men vi ska nog ha med oss en dator så lite uppdatering blir det iallfall. Har inget mer att säga just nu, så vi hörs.
Puss på er!
Tagen för någon vecka sen!

Fanny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0