Godnatt!

Hej alla fina!
Ligger just nu i sängen och lyssnar på musik. Jag ska snart sova tror jag.
Är grymt trött. Sen så ska vi upp ganska tidigt och åka.
Senare den här veckan så ska jag iallfall träffa Ebba, hon är också här i fjällen så det ska bli grymt kul.
Det var alldeles för läng sedan vi sågs. Vi ska åka skidor, gå ut och äta, bowla och sen antar jag att vi kommer ha ganska mycket att prata om hehe! Så kommer umgås med henne ett par dagar.
Men nu ska jag sova, så vi hörs imorgon.
Sov gott. Puss&Kam!


Love

Fanny


Kommentarer
Postat av: Emma | Fotograf från Norrland

Hejsan! allt bra med dig?

ville bara meddela att jag är nu tillbaka i bloggen efter en smaschad dator och nu lånedator. Har uppdaterat bloggen lite granna så du har nånting nytt att läsa ^^ Hoppas du kikar in lite då och då, och glöm inte att kommentera :)



Om du gillar min blogg, lägg gärna till mig i bloglovin.



Förlåt för en rörig kommentar!



Kram!

Emma

http://emmaeriica.webblogg.se

2012-02-27 @ 23:53:27
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0