sista dagen i februari!

Hejhej!
Somsagt så är det jättedålig uppdatering just nu, men ni får tyvär stå ut med det ett par dagar till.
Jag kan iallfall berätta lite för er om min dag. Jag gick upp vid typ nio imorrse, år frukost och fixade mig.
Sedan så skjutsade mina päron ner mig till Vemdalskalet, där mötte jag upp Ebba och Jennie och Arne (hennes päron). Jag och Ebba åkte själv i ett par timmar och snackade om allt mellan himmel och jord.
Sen så möttes vi igen för att äta lunch på ett jättemysig ställe i backen, jag åt en jättegod cesarsallad.
Sen så åkte vi lite till, jag och Ebba typ flumma sönder.. länge sedan jag skrattat så mycket.
Vi åkte typ störtlopp ner för backarna, och ylade, dansade och sjöng, och ramlade nästan ur sittliften hahaha.
Sen så åkte jag hem vid typ halv fem. Sedan så duschad och bastade jag och fixade mig lite till kvälle, sen så åkte jag och min familj och åt på en jättenica resturang. Nu ska jag snart sova, vi hörs när vi hörs. Godnatt och Puss!



Fanny♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0