29/1-2012 ♥

Hejhej!
Som ni vet så gick jag upp galet tidigt och spelade slutspel i cupen.
Det var typ som ett kvart-gruppspel eller hur man nu ska beskriva det.
Vi spelade två matcher, resultaten blev 1-1 och 0-0.
Så vi gick inte vidare till semifinal, riktigt surt!
vi hade bra spel och så men hade bara svårt att få in bollen i mål hehe.
Jag kom väl hem vid typ tolv, då duschade jag och fixade mig.
Sen så mötte jag upp Emelie och vi tog bussen in till stan.
Där gick vi omkring och kollade i lite affärer och snackade.
vi tog också en fika på ett jättemysigt café, chailatte in my heart! hihi.
Fick iallfall med mig lite småsaker hem bla. earcuffs och örhängen, läppglans och ett nagellack.
Hade det supermysigt med Emelie, tack för idag  sötis!
Nu ska jag nog försöka plugga lite, vi får se hur det går med det.
Sen så ska jag äta middag,
Vi hörs senare.
Puss!

Gammal bild (kunde inte ta någon ny p.g.a att min kamera är borta! )
Men iallafall outfiten idag + skinjacka och kilklackar!

Tagen nyss ;)

Fanny



Kommentarer
Postat av: väckarn

hade också skiitmys idag med dig gumman! haha ditt ryck på hemköp, älskar dig!♥

2012-01-29 @ 20:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0