31/1-2012

Hejhej allihopa!
Hoppas ni har haft en bra dag! själv har jag haft det bra.
Vi slutade somsagt skolan vid 12, då åkte jag in till cenrtum och mötte upp Hanna.
Sedan så åkte vi vidare till nacka forum.
Där kollade vi i lite afärer och gick runt och snackade.
Hanna köpte ett par assnygga byxor! Fom var helt galeet snygga, funderar på att köpe ett  par jag med..
Sedan så lunchade vi på ett mysigt litet cafe, jag åt en jättegod sallad.
Senare så åkte vi hem till Hanna och åt lite middag.
Sen så stog hon och prova kläder medans jag pluggade! duktig chey.
Vi typ kl åtta så åkte jag hem, och sedan dess har jag bara tagit det lungt och druckit te.
Har fått asont i halsen så tror nästan att jag håller på att bli sjuk.
 Aja har varit en allmänt mysig dag iallfall.
Nu ska jag plugga till vårat so-prov vi har imorgon.
Kan verkligen ingenting, så ni får önska mig lycka till.
Tänkte ge er lite bilder som Hanna tog idag men hon har inte lagt upp dom ännu, så nu får klara er utan.
Vi hörs.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0