Sliten brud!

Hej allihopa!
Är hemma från skolan nu.
Sitter och dricker en smothie och tar det lungt, mår inte så bra, mår illa, har ont i magen och huvudet.
Känner mig riktigt sliten, det har varit en stressig vecka med mycket problem.
Men nu är det äntligen fredag! Har verkligen längtat efter helg.
Ikväll så har jag ganska roliga planer.
Ska träffa upp massa kompisar, och jag tror vi ska gå på bio och käka middag på stan.
Men det är dock inte helt bestämm ännu.
Sen så ska Hanna och jag hyra one tree hill och slagga.
Så det blir en riktig mysig och rolig kväll!
Vet dock inte om uppdatering bir så bra.
Men ska försöka blogga så mycket som möjligt! så håll utkik.
Juste ska försöka komma ihåg att använda kameran idag också så kanske nu får lite roliga bilder.
vi hörs senare.
Puss

Bild från igår!

Fanny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0