28/1-2012

Hej allihopa!
Och Förlåt för den sämsta uppdateringen idag!
Efter skolan så gick jag hem, mådde inte så bra. Så jag åt en macka och sov i någon timme hehe.
Sen så åkte jag ju iväg på fotbollscup.
Det gick ganska bra, när vi väl fick igång vårat spel.
Fast hallen vi spelade i var pytteliten så det var ganska surt.
Vi gick iallfall vidare till slutsspel, så det är nice!
Imorgon har jag inga planer än så länge, ska försöka hitta på nåt kul..
Kanske träffa någon, annars blire väl dra ut och träna hehe.
På söndag spelar vi somsagt slutspel kulkul, fast måste gå upp typ sju på morgonen.. inte lika kul.
Åt middag för ett tag sen hehe, och nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar lite på fb.
Vi hörs antagligen senare.
Puss!

Gammal bild på laget (dåligkvelitet)

Fanny♥


Kommentarer
Postat av: LINNEA - lgullarbergs drömmen om att bli fotograf ♥

sv: samma här :) dagens planer? :)

2012-01-28 @ 09:04:17
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jodå det funkar iallafall :)

åååh gud va härligt med fotbollscup!

händer i helgen då?

kram!

2012-01-28 @ 11:26:57
URL: http://mmaddeericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0