Tröttpålivet.

Usch. Är deppmode idag. Trött på allt och alla, men framför allt mig själv, finns ingen fulare människa. Det hjälper ju inte direkt att det är skitväder ute, vadå sommar likssssooom och att jag har typ tvåhundertrettiostusen mygbett på hela kroppen som kliar sönder. Bläää. Fast nu vart jag litelite gladare för jag fick två snuffgulliga sms. Aja kände iallfall för att skriva av mig lite, nu ska jag fortsätta veckan med att umgås med folk som får mig att må bra. Till att börja med min supermegasaknade Hanna, träffar henne ikväll eller imorgon! Men nu ska jag iallfall ur och träna och ssen får vi se vad som händer resten av kvällen.
Jag älskar dig, även om det inte alltid märks. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0