12/3-2012♥

Hej sötnosar!
Skoldagen idag var riktigt tråkig eftersom att typ halva våran klass låg hemma sjuka eller var bortresta.
Efter skolan så åkte iallfall jag, Jennifer och Nicole hem till mig. Sen kom Hanna dit också.
Vi satt och fikade på mina tårtor, chokladmoussetårta och hallon cheesecake.. haha tjockisar.
Var det inte jag som skulle vara übernyttig den här veckan hehe? får väl börja med det nu.
Om ett tag ska jag iallfall iväg på träning, och innan det ska åka och ladda på mitt usskort som har gått ut.
Men nu ska jag vara dduktig och plugga och städa lite, vi hörs senre.
Puss på er allihopa!
Tog inga bilder på mig och Hann, men här får ni iallfall en bild på mina underbara Nicole och Jennifer
Fanny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0