13/3-2012♥

Hejhej sötisar!
Försov mig imorse haha duktigt, därför hann jag verkligen inte blogga då.
Sen så har jag bara varit i skolan som vanligt, vi slutade vid typ tre. Sen så gick jag och Jennie hem till mig.
Vi satte oss på mitt rum med lite fika och lyssnade på musik. Vi satt typ och snackade om allt och inget i ett par timmar. Det var supermysigt, har verkligen saknat att umgås med dig så! Nu har jennie iallfall precis åkt iväg till sin träning. Och jag ska typ också ut och springa och sen köra lite fys. Sen ska jag plugga, plugga och plugga.. kommer tråka ihjäl. Just nu sitter jag iallfall och pratar i telefon med min saknade Emelie, som  har varit sjuk i typ evigheter! Men aja jag har egentiligen inget mer att berätta, så vi hörs sen. Puss!
Fanny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0