18/3-2012♥

Hejhej sötnosar!
Idag har jag haft fullt upp. Som ni vet så spelade jag match ganska tidigt imorse.
Det gick rätt så bra, vi vann med 2-1. Fast jag är inte så nöjd med min insats menmen.
Rebbe (Rebecca) var och kollade på våran match, och efter den så gick vi upp till centrum och åt lunch och fikade lite. Macka på subways och chailatte på espressohouse nomnom!
Fick också med mig en skitsnygg bh från lindex hem.
Efter det åkte vi hem till mig. Vi har lyssnat på musik och snackat massor, mys!
Rebbe har också fixat en ny design till mig, jättenöjd! Tack sötis! Om ni inte kan se den så tryck på F5.
Sen så har vi lekt lite med moppen, provade den lite och tog lite bilder. Kan lägga upp dom sen.
Pusspuss!
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0