6/3-2012- Födelsedag!♥

Hej allihopa!
För er som har missat det så fyller jag år idag.. men jag tror nog inte det är så många för det är det ända jag har snackat om senaste dagarna haha! Mina gulliga föräldrar och mina lillebror kom in på mitt rum och väckte mig imorse, och gissa vad jag fick? En moppe!!! wiihoooo glad chey! :D Asså dom kom inte direkt in med en moppe på rummet, men jag fick ett kort på moppen som vi ska beställa! Nu måste jag börja dra till skolan..
Efter skolan ska jag träffa Hanna, först ska vi åka in till stan och köpa löshår till henne, och sen drar vi vidare till gymmet och tränar. Nice niice. en ha en underbar dag, så hörs vi sen. Puss på er!
Fanny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0