7/3-2012♥

Hejhej sötnosar!
Förlåt att jag inte har bloggat, han verkligen inte imorse och sedan dess har jag inte varit hemma.
Idag var jag i skolan som vanligt, hade vääärsta humörsvängningarna.. ena stunden satt jag och grät och andra asgarvade jag haha. Efter skolan tog jag bussen inte till stan med Jennifer, Nora och Nicole!
Förrst åkte vi omkring lite och hamnade på fel ställe hehe, men tillslut kom vi rätt.
Vi käkade middag tillsammans och satt och snackade om allt möjligt. Supermysigt!
Efter det så gick vi och mötte upp våran klass för att vi skulle gå på någon opera sak.. om man gick på den så får man vara ledig en hel dag så. Asså den där operan var typ det skummaste jag någonsin varit med om, går knappt att förklara men det där var verkligen min förrsta och sissta gång jag går på opera. tror knappt det var värt en dag borta från skolan vi satt där i 4 timmar! haha. Fick iallfall många roliga skratt med mina fina vänner. Nu har jag precis kommit hem. sitter och snackar lite med Jimmy! Ska snart fixa mina naglar och så.
Men vi hörs sen. Puss på er!
Förlåt för att v iskarttade när du ramlade jennifer, hihi :D
Fanny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0