Dag 22 - Saker jag stör mig på

Jagvet jagvet, jag har varit urdålig på att förlja den här listann. Men jags ska bli bättre på det nu, lovar! Eller jag lovar att försöka iallfall hihi.
Asså det finns sjuk mycket saker jag stör mig på, så jag tänker bara ta upp ett par av dom
En sak jag stör mig otroligt mycket på är folk som typ byter personlighet från dag till dag.
Ena dagen så beter som sig som att man vorde bästa vännner, och nästa dag är man bara en i mängden, och andra dan så ignorerar dom en, och sen nästa dag så älskar dom en mer än allt annat. Ja, ni förstår.
En annan sak som är jättestörigt är folk som ändrar presonlighet när dom är med olika människor. Ex. När man är själva så kanske dom är jättegulliga och snälla, men bara för att någon annan kommer dit så kanske dom blir jättekaxiga eller nåt, och sen när dom umgås med någon annan så är dom asdryga typ.
Och en sista sak jag stör mig på är folk som alltid ska lägga energi på att säga onödiga kommerntarer och trycka ner folk. Ni vet vad jag menar och det är bara så dumt!
Okej nu känner jag att jag har fått skriva av mig lite, men där fick ni iallfall tre saker jag stör mig på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0