Förlåt för dålig uppdatering idag!♥

Hejhej snyggingar!
Imorrse så vaknade jag och Jennifer vid typ elva.
Sen åt vi frukost och fixade oss, och sen åkte jag iväg till min match.
När jag kommer ner till vallen så visar det sig att en av våra målvakte skulle spela med motståndar laget för att dom inte hade någon målvakt haha, skumt. Det blev iallfall 1-1, fast vi var det bättre laget. Hade dom inte haft en så grym keeper hade vi vunnit hehe. Nu sitter jag iallfall och tittar på melodifestivalen och myser med familjen.
Kan inte riktigt bestämma mig för vem jag ska hejja på men jag tror det blir danny.. eller dead by april, eller ulrik, eller loreen, eller lisa.. haha eller så blir det danny.
Nu blev det här nästan för långt för att orka läsa...
Så vi hörs senare, puss och hej leverpastej!
Haha skojja, men pusspuss!
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0