Hemma♥

Hejhej snyggingar!
Nu är jag hemma! Fyfan vad skönt asså. Det är ju typ sommar ute också, ASNICE!
Okej sommar kanske var att överdirva men vår iallfall.
Nu  sitter jag och äter en sallad till lunch, ska straxt hoppa in i duschen och fräscha upp mig, känner mig ganska seg efter att ha suttit i en bil i sju timmar.Planerna för ikväll är frotfarande lite oklara.. men jag vet iallfall att jag ska vara med Hanna, och sen sova hos henne. Men resten får vi se. Planerna för imorgon är ganska tråkigt men nödvändiga..Har förrst fotbollsträning.. vilket i och för sig är kul! Sen så ska jag hem och packa upp, städa och plugga -.- Vi hörs snart, PussPuss!
Bild från idag påvägen hem, VÅÅÅÅR!
Fanny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0