sov gott!♥

Godnatt!
Nu ska jag gå och lägga mig. Så att jag får liite skönhets sömn tills imorgon!
Har precis tagit en lång dusch, rakat banen och smörjt in mig med massor av bodybutter.
Så nu är jag en mjuk, len och väldigt trött.
Imorgon är det fredag.. och jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra!
Antingen så blir det en lung myskväll hemma, men jag ska nog kunna hitta på nåt kul.. bio eller nåt sånt!
På lördag ska jag spela match och sen ska jag kolla med en tjejkompis om hon vill ha myskväll framför melodifestivalen med mig. Och på söndag så kanske jag också ska spela match och sen så kommer släkten hem till oss för att fira mig! :D Men nu vart det här alldeles för långt så jag ska sluta.
Puss&Kam!
Fanny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0