Tränat♥

Heej sötnosar!
Känns som att jag upprepar det här alldeles för ofta, men förlåt för dålig uppsatering haha.
Igår så var jag ju somsagt med Hanna. Åkte hem till henne vid typ sju. Där var Pontus och Hanna.
Vi var bara där typ hela kvällen.. åt mat, lyssnade på musik, kollade film och jag Hanna och Pontus slogs haha?
Han åkte väl hem vid typ 1, sen la sig jag och Hanna i sängen och kollade på vårat älskade One Tree Hill.
Mysig kväll! Och grymt skönt att änsligen få träffa min älskling Hanna.
Åkte väl hem vid typ tolv imorrse, hämtade mina saker hemma och åkte iväg på fotbollsträning.
Nu har jag precis kommit hem, ska starx duscha, sen ska jag städa och såt tråk.
Men vi hörs senare. Puss på er!
Förra veckan
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0