bad update..♥

Hej babes!
Vet att jag suger på det här med att blogga just nu men har fullt upp, kommer bli bättre snart så ni får stå ut med det ett tag. Varit och jobbat idag, det var jättekul som vanligt. Sissta dagen på PRAOEN imorgon, usch inte kul vill ju vara kvar. Älskar det här stället, och kommer sakna som jag jobbar med skit mycket:(
Lunchade med pappa och Anna idag också, henne har jag inte täffat på evighetr så det var kul!
Annars har jag bara stressat runt som vanligt, pluggat träna osv.
Men nu ska jag iallfall ta en lång varm dusch efter en kall träning ute i regnet.
Puss på er alla!
image description
Bjuder på en gammal bild.. rakt hår!
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0