Tummen ner:(

Godmorgon!
Ledsen för att jag inte bloggade mer igår, men mådde sjukt illa så jag gick och la mig tidigt.Jag lyckdes ialfall överleva moppekursen igår. Just nu skulle jag egentligen varit påväg till min träning, men istället ligger jag nerbäddad i sängen och är sjuk. Asså får typ damp, varför ska jag bli sjuk just nu när det är helg och allt.Har massa planer om jag verklgen inte får missa, asså fyfan måste bli frisk typ nu:((Men vi får väll se hur allt blir, nu vet ni att jag lever iallfall. V hörs senare idag.
Puss&Kram
Tänker inte bjuda på några bilder på mig själv just nu, ser ut som ett helvete... ni ska vara glada att nu slipper se mig hahaha. Blir en gammmmmal arkivbild ist!
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0