uppdatering!

Hej mina finaste!
Uppdateringen har varit sämsta, i know! Men jag har verkligen inte hunnint med! Igår var ju min första dag på praoen, det gick faktiskt jättebra! Efter jag jobbat klart så gick jag lite i stan och njöt av solin, fick med mig lite saker hem också.. Senare så gick jag ut och tränade. Idag har jag gjort ungefär samma sak. Börjat tidigt, praoat hela dagen, vilket har varit askul! shoppat lite på stan, och senare åkte iväg på fotbollsträning. Bjuder på en dålig bild på min mini shopping, en vit transparent shorta, ett vitt basic linne, en svart tajt midjekjol till jobbet, en ögonfransböjare, en mascara och en conceler! Nu ska jag duscha. Puss!
image description
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0